Initiatiefnemers

Krachten bundelen om smakelijk bewegen te stimuleren; dat is de gedachtegang van Maurice Graef, John Korsten en Leo Hendrikx.  Samen introduceren de heren Spootie; een concept dat het leuk én lekker maakt om meer te bewegen en gezond te eten. De smoothiefiets is hun eerste meesterstuk en meteen ook het paradepaardje… Want een fiets die met enkele seconden trappen een heerlijke smoothie voor u maakt, mag vol trots aan de wereld gepresenteerd worden! 

  • Maurice Graef
    Hét gezicht achter Spootie en aanspreekpunt voor relaties, maar natuurlijk vooral bekend om zijn tijd als profvoetballer. Inmiddels al enkele jaren actief als projectleider voor Kerngezond,  een organisatie die bij diverse doelgroepen bewustwording creëert over een gezonde leefstijl. Maurice ademt smakelijk bewegen!
  • John Korsten
    Eigenaar van marketingbureau Drops en vanuit die rol verantwoordelijk voor de communicatie en het secretariaat van Spootie. Conceptdenker met een mooie carrière in de voedingswereld. Het Spootie smakelijk bewegen concept past hem als een jas.
  • Leo Hendrikx
    Het kloppend hart achter fietsspeciaalzaak Hendrikx 2-wielers en met zijn jarenlange ervaring een geweldig vakman. Deze keer keek hij verder dan een normale fiets; Leo ontwikkelde samen met zijn team vol trots de techniek achter onze smoothiefiets. Uiteraard zorgt hij ook voor het onderhoud!